• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

uitschakelen firewall cisco 3925

Berichten
44
Geacht forum

Sinds een paar dagen heb ik een cisco 3925 modem,nu is het internet niet bepaald stabiel wat ik wel had met de cisco 3212.Nu lees ik op het forum wanneer de firewall is uitgeschakeld van het modem het probleem zou zijn opgelost.Maar hoe doe je dit ,ik heb geen idee kan iemand mij helpen ?

Ton
 
Bedankt pa3eia voor je reactie
Maar wat is beter of veiliger ,de firewall van het modem uitschakelen of van windows xp.

Ton
 
Ik heb de EPC3925 en heb daar onder scurity firewall het volgende staan:
SPI firewall protection - low
IPv6 firewall protection - on

Filters allemaal uit

Block Anonymous Internet Requests - aan

Verder op Windows gewoon de firewall aan.

Internet is niet onstabiel.
 
Bedankt Johnny54 .ik ga deze instellingen proberen en ik hoop dat alles dan oke is.

Ton
 
@kruspe,


via 192.168.100.1 moet je erop komen.

als jij niks hebt gewijzigd is het inloggen met:
admin
admin

of gewoon leeg.
 
Terug
Bovenaan