Geacht forum
Sinds een paar dagen heb ik een cisco 3925 modem,nu is het internet niet bepaald stabiel wat ik wel had met de cisco 3212.Nu lees ik op het forum wanneer de firewall is uitgeschakeld van het modem het probleem zou zijn opgelost.Maar hoe doe je dit ,ik heb geen idee kan iemand mij helpen ?
Ton
Sinds een paar dagen heb ik een cisco 3925 modem,nu is het internet niet bepaald stabiel wat ik wel had met de cisco 3212.Nu lees ik op het forum wanneer de firewall is uitgeschakeld van het modem het probleem zou zijn opgelost.Maar hoe doe je dit ,ik heb geen idee kan iemand mij helpen ?
Ton