S
Stijn Borremans
Wie weet hoe ik de wireless functie in de Cisco 3925 uit kan schakelen om zodoende een meer krachtige router te gebruiken voor de WLAN? Doel is het draadloos internetsignaal tot en met de zolder te krijgen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Alvast bedankt voor de reacties!