• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitrol UPC Fiber

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Cyberchase
  • Startdatum Startdatum
C

Cyberchase

Kunnen wij ook wekelijks op de hoogte worden gehouden omtrent de uitrol van Fiber?
Ik wacht met smart op Fiber in Leeuwarden........................ 8) 8)
Ik heb gebeld met UPC maar daar kunnen ze mij weinig vertellen................................ :-\ :-\
 
En gaat UPC daadwerkelijk wekelijks nieuwe gebieden aansluiten?

Is er buiten de reeds bestaande en bekende Fiber Power steden al iets bijgekomen?
Of is deze actie meer voor de concurrenten geweest, om ze schrik aan te jagen?

Ik ben wel benieuwd welke plaats er binnenkort als eerste bijkomt.
 
Denk niet dat dit wekelijks gebeurt. Ik durf er wel op te wedden dat men op dit moment druk bezig is met een nieuw gebied. Lijkt mij niet alleen om schrik aan te jagen al denk ik wel dat bepaalde partijen wel even achter de oor krabben als UPC 120Mb over het COAX kabeltje smijt.
 
Dat de concurrentie er van geschrokken is lijkt mij wel duidelijk.....

Ik vroeg per e-mail aan Almeernet of het nog wel zinvol was om glasvezel aan te leggen nu UPC over het bestaande kabel-netwerk meer snelheid aanbiedt dan zij.....
Kreeg er niet eens een antwoord op.... :angel:

Maar goed, dit soort concurrentie kon wel eens lagere prijzen voor de consument gaan brengen.
En daar is niets op tegen lijkt mij.

UPC wilde toch ergens tegen het einde van 2009 het hele verzorgingsgebied klaar hebben voor Fiber Power?
 
Robert Koopman zei:
[.........................]
UPC wilde toch ergens tegen het einde van 2009 het hele verzorgingsgebied klaar hebben voor Fiber Power?

Klaar hebben? Ik heb alleen gelezen (van UPC zelf) "vanaf 2009". Tja, dat kan dus nog eeuwig duren...

Voor het online aanvragen van een combinatiepakket met Fiber Power werd eerst gesteld dat 'Fiber Power nog niet leverbaar is in uw postcodegebied'. Het woordje 'nog' is er daarna afgehaald. Het is nu dus gewoon 'niet leverbaar'.
Wat dat exact inhoudt weet ik niet, maar ik denk dat er geen complete uitrol over het gehele verzorgingsgebied komt.

Ko
 
Een complete uitrol in het hele verzorgingsgebied staat allang vast. Enkel worden er geen concrete data gegeven per gebied. Eind 2009 moet heel het verzorgingsgebied gereed zijn voor ED3.0. Weet niet of dit ook geldt voor Com gebieden en gebieden waar alleen analoge tv te ontvangen is, kan daar misschien anders liggen. Waar nu internet te ontvangen is zal in 2009 fiber power beschikbaar komen.
 
Toch jammer dat niet kan worden aangegeven wanneer........................ :-\ :-\
Als extreme gebruiker hebben we wel de eerste aansluitingsmogelijkheid. 8) 8)
 
Kan bijna niet wachten, wij allen in Gelderland verheugen ons er ook op :)
 
knuffa zei:
Een complete uitrol in het hele verzorgingsgebied staat allang vast. Enkel worden er geen concrete data gegeven per gebied. Eind 2009 moet heel het verzorgingsgebied gereed zijn voor ED3.0. Weet niet of dit ook geldt voor Com gebieden en gebieden waar alleen analoge tv te ontvangen is, kan daar misschien anders liggen. Waar nu internet te ontvangen is zal in 2009 fiber power beschikbaar komen.
Zou je dat willen onderbouwen met een verwijzing naar een officieel UPC statement ?

Ko
 
Terug
Bovenaan