• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitrol Horizon 4K doos Duitsland

Schüler didn’t give details on the timetable, but said that the box would have a similar software across all markets, making the introduction a lot quicker than it was the case with the previous Horizon version: “It won’t take 18 months this time.” The software features an open source RDK, enabling faster updates.
Dat klinkt goed, want de updates duren nu veel te lang.
 
Onzin : the box would have a similar software across all markets.
Geen verschil met de horizon box die heeft dat ook.
Hoezo won’t take 18 maanden ,met de horizon box begonen ze in 2009 en werkte in 2014 zeer slecht en nu zijn er nog steeds mensen niet blij mee.
 
Inderdaad kom maar op Ziggo met de 4K box en een verbeterde versie van de huidige box
 
Onzin : the box would have a similar software across all markets.
Geen verschil met de horizon box die heeft dat ook.
Klopt, dat maakt het lastig, maar ging me om deze uitspraak "The software features an open source RDK, enabling faster updates.".
Ik had begrepen dat het programmeren voor de horizon/mediabox erg lastig was ivm de specifieke software die is gebruikt. Weinig programeurs voor te vinden. Zo'n open source RDK lijkt me dan weer een stap in de goede richting.
 
Ziggo moet dan ook doorpakken.......analoog (grotendeels) eraf en 4K zenders gaan doorgeven.
 
Wat moeten ze dan gaan doorgeven? Er zijn nog nauwelijks 4K zenders, meeste zijn demo kanalen. Alleen de porno industrie heeft voldoende UHD materiaal beschikbaar en Netflix heeft wat, en er zijn bepaalde films in 4K. Verder heb je fashion channel geloof ik, en een reiskanaal maar ook dat vind ik meer demo kanalen.
 
Ik vind het niet erg om wat langer op de 4K doos te wachten maar a.u.b. geen 4K via iptv. Daar zit ik helemaal niet op te wachten.

"Nog geen 4K Ultra HD bij Ziggo:

De kans is zeer klein dat Ziggo nog dit jaar 4K Ultra HD naar de klanten brengt. Eerder liet het kabelbedrijf doorschemeren dat dit mogelijk voor het einde van het jaar zou gebeuren." https://www.totaaltv.nl/nieuws/nog-geen-4k-ultra-hd-bij-ziggo/
 
Terug
Bovenaan