• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitlezen sb5100 - Welk abonnement heb ik ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Beowulf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Beowulf

Is er een mogelijkheid om te zien op welk abonnement mijn modem momenteel staat.
Heb nu light maar snelheden zijn momenteel van starter.

Thnx ;D
 
Dat komt omdat ze bezig zijn met het netwerk voor hogere snelheden voor light en starter...
 
Het enige wat ik vraag of dit mogelijk is.
Ik weet ook wel dat ze bezig zijn maar mijn snelheid is al meer dan 3 weken zo laag.
Helpdesk zegt dat alles goed is en willen geen monteur langs sturen. ??? ???
 
Krijg te zien cablemodem not found. ???
Zorg ervoor dat SNMP verkeer wordt doorgelaten (UDP/TCP 161), stel eventueel je lokale IP nummer in als DMZ in de router of koppel je pc rechtstreeks aan de kabelmodem.
En als mijn pc al direct aan de modem is gekoppeld???
HELPPP
:'(
 
gebruik dhcpforce en dan discover, dan moet het werken, laatst nog bij iemand gedaan :6
 
En wat kan dat programma nog meer?
Zo te zien kun je er nog veel mmeer mee dan alleen je cm file uitlezen.
:D
 
Beowulf zei:
En wat kan dat programma nog meer?
Zo te zien kun je er nog veel mmeer mee dan alleen je cm file uitlezen.
:D
Met dat programma kon je inderdaad meer.
Namelijk een andere configfile in je modem zetten, zodat je bijvoorbeeld een classicabonnement had en er extreme snelheid mee haalde.
Chello heeft alle modems voorzien van nieuwere firmware, waardoor dit helaas niet meer werkt.
Uitproberen kan je natuurlijk altijd nog.  ;D >:D
 
01maniaxie zei:
Dat komt omdat ze bezig zijn met het netwerk voor hogere snelheden voor light en starter...

Herstel, dit moet zijn Easy en Starter ;) Dus als hij problemen heeft met Light kan dat niet door bovengenoemde werkzaamheden komen, toch?
 
Via Upc/Chello diverse malen de klacht doorgegeven,zowel via contactformulier als quickfix.
Altijd de standaart mailtjes terug gekregen.
Ook mijn klacht bij Coax neergelegd,mailtje dat ze het ontvangen hadden en verder in behandeling zouden nemen.
En wat denk je? sinds gisteren is mijn snelheid weer helemaal terug.
Toch wel vreemd,vinden jullie niet?

:laugh: :laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan