E
Extreme G
Hoi
Ik heb net een acount (05-03-05)aangevraagt op www.tweaknews.nl en nu heb ik wat uitleg nodigh hoe dit allemaal werkt
ik weet dat ik nu een brief thuis krijg en dan mag ik 10 dagen gratis en ik moet de brief terug sturen als ik langer wil blijven
oke dat wil ik wel maar kan iemand mij uitleggen als ik dadelijk mijn gegevens krijg om in te loggen
wat ik allemaal moet doen>
(krijg ik een email met uitleg ofzo)
Bedankt
Ik heb net een acount (05-03-05)aangevraagt op www.tweaknews.nl en nu heb ik wat uitleg nodigh hoe dit allemaal werkt
ik weet dat ik nu een brief thuis krijg en dan mag ik 10 dagen gratis en ik moet de brief terug sturen als ik langer wil blijven
oke dat wil ik wel maar kan iemand mij uitleggen als ik dadelijk mijn gegevens krijg om in te loggen
wat ik allemaal moet doen>

(krijg ik een email met uitleg ofzo)
Bedankt


)