- Berichten
- 978
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Het was me al lange tijd opgevallen dat het uitgangsvolume van de box eigenlijk te hard is.
Ik kijk ook via scart modulatie in de naar de horizon en dan wordt het geluid over-gemodulereert
Als ik standaard-stereo kies is het volume beter en heb ik ook geen last van overmodulatie.
Maar bij iedere handeling valt hij weer terug naar dolby stereo.
Je kunt ook nergens een standaard instellen.
Ik merk ook dat bij "glitches" het geluid soms langdurig weg kan vallen tot je standaard-stereo kiest.
Ik heb het vermoeden dat dit sinds één of andere update zo is want dit irritante gedrag had hij een tijd terug zeker niet.
is hier een fix voor? ik kan hem niet vinden.
Ik kijk ook via scart modulatie in de naar de horizon en dan wordt het geluid over-gemodulereert
Als ik standaard-stereo kies is het volume beter en heb ik ook geen last van overmodulatie.
Maar bij iedere handeling valt hij weer terug naar dolby stereo.
Je kunt ook nergens een standaard instellen.
Ik merk ook dat bij "glitches" het geluid soms langdurig weg kan vallen tot je standaard-stereo kiest.
Ik heb het vermoeden dat dit sinds één of andere update zo is want dit irritante gedrag had hij een tijd terug zeker niet.
is hier een fix voor? ik kan hem niet vinden.