O
onkruid
Het lijkt mij handig om op mijn werk in Outlook 2003 m'n chello mail binnen te halen via pop3.
Volgens mij moet dat kunnen, maar ik weet niet precies wat ik moet instellen.
Tot nog toe heb ik onderstaande gegevens.
Naam: mijn inlognaam
E-mail adres: mijn mailadres
Type account: POP3
Server voor inkomende mail: mail.chello.nl
Server voor uitgaande mail (smtp):
??
Gebruikersnaam: Hier vult u de gebruikersnaam in
Wachtwoord: Hier vult u het wachtwoord in
Welke uitgaande smtp server kan ik nu invoeren. Wij maken gebruik van exchange op kantoor. We maken geen gebruik van upc, de upc smtp server werkt dus niet.
Volgens mij moet dat kunnen, maar ik weet niet precies wat ik moet instellen.
Tot nog toe heb ik onderstaande gegevens.
Naam: mijn inlognaam
E-mail adres: mijn mailadres
Type account: POP3
Server voor inkomende mail: mail.chello.nl
Server voor uitgaande mail (smtp):
??Gebruikersnaam: Hier vult u de gebruikersnaam in
Wachtwoord: Hier vult u het wachtwoord in
Welke uitgaande smtp server kan ik nu invoeren. Wij maken gebruik van exchange op kantoor. We maken geen gebruik van upc, de upc smtp server werkt dus niet.
Vandaar mijn waarschuwing.