W
wkeuning
Hallo,
Ik ben sinds kort UPC abonnee en wou vandaag Outlook 2007 instellen voor het ontvangen en verzenden van e-mail via mijn UPC emailadres.
Nu werkt binnenkomende mail wel (op het hoofdaccount en een alias) maar verzenden wil maar niet lukken, outlook geeft de volgende melding:
De instellingen in Outlook 2007 zien er als volgt uit:
Ligt dit aan mijn instellingen of ondervindt UPC op dit moment problemen met de uitgaande email server? (In dat laatste geval dan zouden er meer mensen dit probleem moeten hebben lijkt mij)
Alvast bedankt voor de hulp
Edit: Via webmail werkt alles prima trouwens
Ik ben sinds kort UPC abonnee en wou vandaag Outlook 2007 instellen voor het ontvangen en verzenden van e-mail via mijn UPC emailadres.
Nu werkt binnenkomende mail wel (op het hoofdaccount en een alias) maar verzenden wil maar niet lukken, outlook geeft de volgende melding:
Taak ********@upcmail.nl - Verzenden... rapporteert fout (0x80042109): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
De instellingen in Outlook 2007 zien er als volgt uit:
Ligt dit aan mijn instellingen of ondervindt UPC op dit moment problemen met de uitgaande email server? (In dat laatste geval dan zouden er meer mensen dit probleem moeten hebben lijkt mij)
Alvast bedankt voor de hulp

Edit: Via webmail werkt alles prima trouwens


