• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitgaande Mail problemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mazzo
  • Startdatum Startdatum
M

Mazzo

Ik krijg bij iedere uitgaande mail, ook test mail, deze melding. Helpdesk snapt het ook niet. Is er please iemand die weet wat ik kan doen.

Alvast bedankt.

Kan het bericht niet verzenden, omdat de grootte de grens van de server overschrijdt. Met de optie in Extra | Accounts | Eigenschappen | Geavanceerd kun je berichten in kleinere delen opsplitsen.

Onderwerp ''
Serverfout: 552
Reactie van server: 552 5.2.0 Zmoq1d05U232oBx02morW4 automated process detected unsolicited content
Server: 'smtp.upcmail.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC6D
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
 
Mazzo zei:
Ik krijg bij iedere uitgaande mail, ook test mail, deze melding. Helpdesk snapt het ook niet. Is er please iemand die weet wat ik kan doen.

Alvast bedankt.

Kan het bericht niet verzenden, omdat de grootte de grens van de server overschrijdt. Met de optie in Extra | Accounts | Eigenschappen | Geavanceerd kun je berichten in kleinere delen opsplitsen.

Onderwerp ''
Serverfout: 552
Reactie van server: 552 5.2.0 Zmoq1d05U232oBx02morW4 automated process detected unsolicited content
Server: 'smtp.upcmail.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC6D
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
Al geprobeerd via de webmail ?
 
Ja, dan kan ik wel versturen maar word wel gezien als spam.
 
davy16 zei:
Jij verstuurt bovenaan via Windows live mail?

Al geprobeerd via Outlook express

Nee nog niet, ik heb deze pc net 2 weken. Heeft Standaard windows live mail. Heb outlook express niet tot mijn beschikking.
 
De mailserver weigert jouw e-mail omdat het wordt beschouwd als spam... Blijkbaar lijken jouw e-mails teveel op spam...
 
sylvester(rr) zei:
De mailserver weigert jouw e-mail omdat het wordt beschouwd als spam... Blijkbaar lijken jouw e-mails teveel op spam...

Vreemd dat ik dit nu ineens krijg, ik mail al ruim 2,5 jaar via deze weg.
 
toch maar gekozen om de uitgaande e-mail via gmail te laten lopen, niks meer met UPC te maken. Werkt prima.
 
Terug
Bovenaan