• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

uitgaande mail op android mobiel ,smtp probleem.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter plaster
  • Startdatum Startdatum
P

plaster

Hallo,

lastig is mijn probleempje.
Ik dien de smtp uitgaande mail server in te stellen voor als ik mail wil versturen.

In mijn geval KPNPLANET omdat ik mobiel internet heb van KPN.

Wanneer ik nu thuis via WIFI mail verstuur (UPC dus) krijg ik een melding dat de server niet bereikt kan worden. ik kan de logica wel begrijpen.
Op mijn vorige mobiel kon ik gewoon de smtp server van UPC instellen.

Twee dezelfde accounts maken op mijn mobiel wil niet anders ha dik er één voor kpn en upc gemaakt.

Help
 
Uehm, later werkte het wel .Waar het aan lag geen idee.
bedankt voor jouw reactie.
 
Terug
Bovenaan