• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

uitgaande email

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fred klinkhamer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fred klinkhamer

bij het versturen van mail krijg ik opeens uit het niets de boodschap dat de server mijn email adres niet accepeert als ik me.com gebruik is er niets aan de hand en via 3 G ook niet alleen via wifi gaat het niet goed
inkomende mail gaat goed Ziggo zegt dat ik bij mijn provider moet zijn en deze het omgekeerde wie kan mij helpen
probleem doet zich voor op ipad en i phone
fred klinkhamer
 
Deze heb ik dit forum al eens eerder laten zien (Thunderbird-instellingen)
capture16052010135133.jpg
 
bij het versturen van mail krijg ik opeens uit het niets de boodschap dat de server mijn email adres niet accepeert als ik me.com gebruik is er niets aan de hand en via 3 G ook niet alleen via wifi gaat het niet goed
inkomende mail gaat goed ziggo zegt dat ik bij mijn provider moet zijn en deze het omgekeerde wie kan mij helpen
probleem doet zich voor op ipad en i phone
fred klinkhamer


Je moet wat meer informatie geven.
Welke provider (server) gebruik je om mail te verzenden ?

Als dit niet ziggo is, dan zal mail verzenden via die provider alleen lukken als je via WiFi werkt (via Ziggo) als je niet de standaard smtp poort 25 gebruikt, maar bijvoorbeeld een alternatieve (587).

Je kunt dit op meerdere manieren oplossen.
- Door alles altijd (via G3 en WiFi) uitgaand via de Ziggo mailserver te sturen, je moet dan de instellingen zo doen als mennomulder hiervoor beschreef.
- Door alles altijd (via G3 en WiFi) uitgaand via je eigen mailprovider versturen, je provider moet dan een andere poort dan 25 voor smtp ondersteunen.

Met je emailadres heeft het dus niets te maken, wel met de instellingen van de uitgaande mailserver en je gebruikte (G3 of WiFi) netwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan