F
fred klinkhamer
bij het versturen van mail krijg ik opeens uit het niets de boodschap dat de server mijn email adres niet accepeert als ik me.com gebruik is er niets aan de hand en via 3 G ook niet alleen via wifi gaat het niet goed
inkomende mail gaat goed Ziggo zegt dat ik bij mijn provider moet zijn en deze het omgekeerde wie kan mij helpen
probleem doet zich voor op ipad en i phone
fred klinkhamer
inkomende mail gaat goed Ziggo zegt dat ik bij mijn provider moet zijn en deze het omgekeerde wie kan mij helpen
probleem doet zich voor op ipad en i phone
fred klinkhamer