Uitgaande Email

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

leoh

Kan iemand mij helpen:
Mijn uitgaande Email is super traag! Het versturen van bv een PPT file (700 Kb) duurt 20 minuten!
Ik mail via mail.chello.nl en heb het snelste Chello abb.!
Firewall staat uit, proxy ook en mijn virusscanner scannt geen uitgaande mail.
Wie heeft er nog tips??

Leo
 

DaMenaCe

Forum Gebruiker
Berichten
297
Als dit sinds vandaag is dan klopt het, er waren/zijn problemen met de smtp server van chello.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

leoh

Nee, het is al heel lang (maanden)
Mijn gemiddelde download is trouwens wel ok (150 - 200 Kb)

Leo
 

René

Moderator
Berichten
9.440
Internet
  1. T-Mobile
Is het ook zo traag als je iets upload met FTP naar bv. de chello homepage?
Probeer eens www.dumeter.com
Misschien is je computer constant aan het uploaden..
 

DieHardNL

Forum Gebruiker
Berichten
539
Controleer je connection status eens:
Connection_Status.JPG


Als je niets aan het downloaden, uploaden, browsen of emailen bent moeten de Packets Sent and Received bijna niet veranderen.
Is dat ook bij jouw zo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan