• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

uitgaande email in applicatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

eat happy

ik werk voor mijn bedrijf in een applicatie 'dieetlink'

hier kan ik uitgaande mail instellen maar toch krijg ik iedere keer een foutmelding

volgens de applicatiebeheerder moet het bij iedere provider werken... helaas krijg ik het met mijn Ziggo account niet voor elkaar

ik moet smtp , poort, emailadres en wachtwoord ingeven

iemand een idee?
 
zie:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/pop-instellingen

En gebruik de instellingen die op die pagina bij 'uitgaande serverinstellingen' staan. De app moet dus wel versleutelde email ondersteunen.

Je kunt ook de standaard instellingen gebruiken naar poort 25 en dan zonder inloggen met naam en wachtwoord. Maar dan werkt het alleen via een ziggo-internet verbinding en niet via mobiele data.
 
dat lukt allemaal niet....ppffff

had ik allemaal al geprobeerd
 
ja via de normale weg lukt het wel... ik had alleen zo'n applicatie aangeschaft om vandaaruit mail, facturen en afspraken te kunnen versturen..
 
ja via de normale weg lukt het wel... ik had alleen zo'n applicatie aangeschaft om vandaaruit mail, facturen en afspraken te kunnen versturen..

Dan vrees ik dat je bij de app maker moet zijn. Als je normale email programma wel kan mailen ligt het niet aan je account of de ziggo mailserver als je zeker weet dat je de juiste gegevens hebt ingevuld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan