• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitermate irritant van quicknet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ritchie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Ritchie

Hallo allemaal.

Ik vind het prima om op dit forum allerlei oplossingen te lezen voor de problemen die zijn ontstaan na het installeren van C4W.

Wat me echter irriteerd is het feit dat Quicknet wel de moeite neemt om iedereen een mailtje te sturen met download instructies etc, maar dus niet wijst op de problemen die kunnen ontstaan daarna.

We zijn nu een aantal dagen verder en nog steeds blijkt dit niet mogelijk ? En dit terwijl de waslijst aan problemen die hier worden opgesomd aanzienlijk lijkt te zijn. Dit even los van de configuratie van afzonderlijke systemen.

Is het nu zo moeilijk of .........
 
Wat me echter irriteerd is het feit dat Quicknet wel de moeite neemt om iedereen een mailtje te sturen met download instructies etc, maar dus niet wijst op de problemen die kunnen ontstaan daarna.

Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat men anti-reclame voor zichzelf gaat maken. We hebben een aantal toezeggingen ontvangen.
https://mgv.quicknet.nl/c4w2.htm

Alle puur software technische tekortkomingen zouden zo snel mogelijk worden gerepareerd. De enige handreiking op het gebied van gebruikers vriendelijkheid bestaat uit hier en daar wat meer uitleg.
Naar mijn persoonlijke mening slaat QN (en Mijnheer Enschedé) diverse planken volkomen mis. Gezien het aantal mensen dat inmiddels C4W weer aan de kant heeft gegooid (= ALLE mensen die hebben geklaagd in de ng's, bij MGV en op beide fora van NGV en C4W) zou dat toch een duidelijk signaal moeten zijn. Desalniettemin heeft men de uitrol weer vrolijk opgepakt.

Ben Jobse
 
Hoi Ben.

Ik snap ook wel dat antireclame niet slim is onder deze omstandigheden maar gezien het feit dat dat zoveel dingen niet kloppen is het op zijn minst heel erg vreemd dat de uitrol gewoon door gaat.

Goed gewaarschuwd als ik was door de uitvoerige berichtgeving van jullie kant heb ik de moeite niet eens genomen om het programma te instaleren.

Wordt vervolgt neem ik aan :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan