R
Ritchie
Hallo allemaal.
Ik vind het prima om op dit forum allerlei oplossingen te lezen voor de problemen die zijn ontstaan na het installeren van C4W.
Wat me echter irriteerd is het feit dat Quicknet wel de moeite neemt om iedereen een mailtje te sturen met download instructies etc, maar dus niet wijst op de problemen die kunnen ontstaan daarna.
We zijn nu een aantal dagen verder en nog steeds blijkt dit niet mogelijk ? En dit terwijl de waslijst aan problemen die hier worden opgesomd aanzienlijk lijkt te zijn. Dit even los van de configuratie van afzonderlijke systemen.
Is het nu zo moeilijk of .........
Ik vind het prima om op dit forum allerlei oplossingen te lezen voor de problemen die zijn ontstaan na het installeren van C4W.
Wat me echter irriteerd is het feit dat Quicknet wel de moeite neemt om iedereen een mailtje te sturen met download instructies etc, maar dus niet wijst op de problemen die kunnen ontstaan daarna.
We zijn nu een aantal dagen verder en nog steeds blijkt dit niet mogelijk ? En dit terwijl de waslijst aan problemen die hier worden opgesomd aanzienlijk lijkt te zijn. Dit even los van de configuratie van afzonderlijke systemen.
Is het nu zo moeilijk of .........