- Berichten
- 228
- Internet
- Ziggo
Hallo allemaal,
Ik heb zojuist via internet een uitbreiding van mijn zenderpakket aangevraagd en wel de volgende pakketten ( Totaalpakket , Hd en Film1 ) . Ik had alles open maar preview periode is vandaag voorbij :cry:
Ik heb dat middels een bestelformulier gedaan maar weet niet of dit wel klopt.
Zie nu namelijk nog een formulier staan ( wijziging ) .Soms zie ik door de bomen het bos niet meer op Ziggo site :?
Denken jullie dat het goed komt en hoelang het kan duren voordat ik de extra zenders erbij heb?
Ik heb zojuist via internet een uitbreiding van mijn zenderpakket aangevraagd en wel de volgende pakketten ( Totaalpakket , Hd en Film1 ) . Ik had alles open maar preview periode is vandaag voorbij :cry:
Ik heb dat middels een bestelformulier gedaan maar weet niet of dit wel klopt.
Zie nu namelijk nog een formulier staan ( wijziging ) .Soms zie ik door de bomen het bos niet meer op Ziggo site :?
Denken jullie dat het goed komt en hoelang het kan duren voordat ik de extra zenders erbij heb?