T
tiny007
Er is in het verleden al een hoop over gepraat maar alle discussies zijn opgehouden in 2011.
Ik weet dat het toen niet mogelijk was en dat hij altijd bij de 160 gig kapt met opnemen.
Maar is dat nu nog steeds of is er ondertussen al 1 keer nieuwe firmware geweest?:thankyou:
Ik weet dat het toen niet mogelijk was en dat hij altijd bij de 160 gig kapt met opnemen.
Maar is dat nu nog steeds of is er ondertussen al 1 keer nieuwe firmware geweest?:thankyou: