UE55F9000 Ziggo CI+ gecertificeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wodger

Forum Gebruiker
Berichten
3
In verschillende webshops kom ik de Samsung UE55F9000 4K/UHD TV tegen met opmerkingen dat deze geschikt zou zijn voor Ziggo CI+.
Op de Ziggo site kan ik het model echter niet vinden in de lijst met gecertificeerde toestellen.

Weet iemand of dit wel in de pijplijn zit?
En is dit dat ook voor Interactieve TV?
 

gerdarodewijk

Forum Gebruiker
Berichten
1
Ik heb net een UE55F9000 gekocht (tot 4 Jan geweldige prijs bij Expert, Assen) maar de decodering werkt nog niet. Alles het andere werkt nu wel, maar volgens Ziggo is het probleem dat dit model nog geregistreerd moet worden, kan weken duren volgens hun. Je kan uiteraard wel analoog en niet gecodeerd kijken (bv Nederland 1). Als iemand iets meer hoort laat het ff weten.
 

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb net een UE55F9000 gekocht (tot 4 Jan geweldige prijs bij Expert, Assen) maar de decodering werkt nog niet. Alles het andere werkt nu wel, maar volgens Ziggo is het probleem dat dit model nog geregistreerd moet worden, kan weken duren volgens hun. Je kan uiteraard wel analoog en niet gecodeerd kijken (bv Nederland 1). Als iemand iets meer hoort laat het ff weten.


welke CI-CAM gebruik je ?
Er hoeft niets "geregistreerd" te worden, wie heeft je dit verteld ?
 

Full_HD

Forum Gebruiker
Berichten
72
De Samsung UE55F9000 werkt gewoon met Ziggo. Ik heb hier een CI+ 1.3 module in en mijn smartcard overgezet van mijn decoder naar de CI+ module.

Wel moest ik op de website in "Mijn Ziggo" mijn smartcard herstellen. Dit duurde een minuut en toen had ik plots beeld. Nederland 1 doet het trouwens altijd aangezien deze niet gecodeerd is. dit is een goede test om te zien of de Smartcard en de CI+ module überhaupt werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan