J.vd.Knaap
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1
Hallo,
Kort beschreven mijn situatie:
Modem: UBEE VW3200 wifi
Voor de laatste update van Ziggo geen enkel probleem.
Na de update van Ziggo de volgende problemen:
1. De verbinding van het Wifi modem op mobiele telefoons wordt elke minuut verbroken. Soms verbind de mobiele telefoon zelf weer, soms niet. Verschillende mobiele telefoons geprobeerd, maar elke geeft hetzelfde probleem. Ook heb ik deze mobiele telefoons bij een ander persoon met ook een UBEE VW3200 wifi modem geprobeerd, en daar doen deze wifi verbindingen het prima.
2. Het signaal op de laptop lijkt stabieler, maar ook daar verbreekt de modem af en toe het signaal en is de snelheid niet constant.
Geprobeerde oplossingen:
1. Van ziggo te horen gekregen dat het modem gerest moest worden en er een vast kanaal ingesteld moet worden. Ik heb het modem gerest, elk kanaal minstens een dag geprobeerd, maar het resultaat is hetzelfde, de wifi verbinding is niet constant en wordt continu onderbroken.
2. Het modem staat op een prima plek en daar ligt het dan ook niet aan. Er is niks in de opstelling veranderd. Ziggo heeft zelf deze modem geinstalleerd op deze plek.
Wie kan mij een zinnig advies geven? Ik heb het idee dat het software matig is of iets wat middels de correcte instellingen verholpen kan worden.
Ziggo klantenservice helpt mij niet verder en verwijst mij door na een betaalde dienst. En deze verhalen kennen we wel, daar wordt je ook weinig wijzer van en het kost een berg met geld.
Dus als iemand mij kan helpen zou ik daar zeer dankbaar voor zijn!
Groet,
Jimmy
Kort beschreven mijn situatie:
Modem: UBEE VW3200 wifi
Voor de laatste update van Ziggo geen enkel probleem.
Na de update van Ziggo de volgende problemen:
1. De verbinding van het Wifi modem op mobiele telefoons wordt elke minuut verbroken. Soms verbind de mobiele telefoon zelf weer, soms niet. Verschillende mobiele telefoons geprobeerd, maar elke geeft hetzelfde probleem. Ook heb ik deze mobiele telefoons bij een ander persoon met ook een UBEE VW3200 wifi modem geprobeerd, en daar doen deze wifi verbindingen het prima.
2. Het signaal op de laptop lijkt stabieler, maar ook daar verbreekt de modem af en toe het signaal en is de snelheid niet constant.
Geprobeerde oplossingen:
1. Van ziggo te horen gekregen dat het modem gerest moest worden en er een vast kanaal ingesteld moet worden. Ik heb het modem gerest, elk kanaal minstens een dag geprobeerd, maar het resultaat is hetzelfde, de wifi verbinding is niet constant en wordt continu onderbroken.
2. Het modem staat op een prima plek en daar ligt het dan ook niet aan. Er is niks in de opstelling veranderd. Ziggo heeft zelf deze modem geinstalleerd op deze plek.
Wie kan mij een zinnig advies geven? Ik heb het idee dat het software matig is of iets wat middels de correcte instellingen verholpen kan worden.
Ziggo klantenservice helpt mij niet verder en verwijst mij door na een betaalde dienst. En deze verhalen kennen we wel, daar wordt je ook weinig wijzer van en het kost een berg met geld.
Dus als iemand mij kan helpen zou ik daar zeer dankbaar voor zijn!
Groet,
Jimmy