J
JeroenvRossum
Sinds een week klapt elke keer de wifi van de laptop eruit. Er verschijnt dan een driehoek in de wifi ontvangst rechtsonder. Als ik de wifi handmatig aan en uit zet doet hij het weer even voor een kwartier (maximaal). Er is niets veranderd in huis.
Moet ik iets veranderen in de modem?
heb al verschillende kanalen geprobeerd, niks helpt. Ziggo zegt dat dat het probleem moet verhelpen, niet dus.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen.
Moet ik iets veranderen in de modem?
heb al verschillende kanalen geprobeerd, niks helpt. Ziggo zegt dat dat het probleem moet verhelpen, niet dus.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen.