• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ubee modem waarmee ik niet online kan

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Slbt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Slbt

Heb dus sinds kort een ube 3200 wifi modem. Het volgende probleem is sinds gisteren opgetreden. Ik kan niet meer op internet. Dus niet met ipad, ipphone,tv,blu ray speler, x box en een netbook en een laptop. 2 keer de klantenservice gebeld. Eerste keer doorverwezen naar webcare. Toen nogmaals gebeld. Nu komt er vrijdag een monteur. Ze hebben alles geprobeerd bij Ziggo. Tenminste dat zeggen. :mrgreen:. ik kan wel mijn nas benaderen in mijn netwerk. Het mooiste van alles is nog dat ziggo aangeeft dat interactieve tv niet werkt en dit bij mij wel het geval is. Het ligt niet aan mijn randapparatuur want die kan ik weer wel met de modem van mijn buurman verbinden. Iemand die hier wat van af weet. Want van de kennis en kunde van de helpdesk ben ik ook nieyt meer overtuigd. Kan dus alleen maar lokaal verbinding maken.

Even ter aanvulling dit probleem is al vanaf gisteren avond 22:00.

De helden bij de helpdesk zeggen dat alles vanuit hun kant goed werkt uhuh.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat meer specifieke informatie zou wel erg handig zijn in deze, zo word het een beetje gokken....

Welke ledjes, en in welke kleur, zie je op het modem oplichten?
Is het modem al eens gereset door het modem min 30sec spanningsloos te maken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan