• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ubee modem internet weg

Berichten
555
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Heb sinds kort een Ubee modem ter vervanging van de tc7200.Dit modem draait goed maar op de een of ander manier valt het internet een keer of 3 weg .Dit gebeurt alleen s,nachts na het modem even van de stroom te halen werkt het weer .Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn.
 
Je woont in Purmerend, mogelijkerwijs Weidevenne of directe omgeving?
Daar speelde (of speelt nog steeds) een heel hardnekkig probleem van zogenaamde T3-timeouts

Heb je een router aan de Ubee hangen?
Zo ja dan zou e.e.a. uit diens log's moeten blijken, vooropgesteld het betreft dit probleem.
Gebruik de zoekfunctie maar eens
 
Heb geen router aan de ubee hangen .Is er ook een oplossing voor dit probleem ?.
ik woon in de purmer noord had met mijn vorige modem de tc7200 op het laatst geen wifi meer .Met dit modem tot nu toe een keer of 3 per avond /nacht geen verbinding meer .Wel vreemd dat dit overdag niet gebeurt.
 
Heb je niet de mogelijkheid de Ubee naar de fabrieksinstelling te resetten=router ?
Dan kun je het fenomeen zelf in de gaten houden.

Voor zover ik weet speelt het probleem nog steeds bij diverse bewoners van Purmerend met name in Weidevenne.
Bij menigeen bracht een modem swap geen soelaas.

Om de een of andere duistere reden bij mij wel. (Purmerend Overwhere-Nrd nabij Prinsenstichting)
 
Ik zie deze meldingen in het log bestand staan
1970-01-01 00:00:45 [CRITICAL] No Ranging Response received - T3 time-out
2015-08-12 21:08:19 [CRITICAL] No Ranging Response received - T3 time-out
2015-08-16 04:38:16 [CRITICAL] No Ranging Response received - T3 time-out
 
Het beruchte T3-probleem dus... ben je klaar mee @lopac42.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oeps en nu is er een of andere oplossing voor ?.creative
 
Nou daar ben ik mooi klaar mee het lijkt iets wat Ziggo niet kan oplossen .Ik heb Anne al een PB gestuurd en hoop dat er toch een oplossing gevonden kan worden .Anders heb ik en de rest die dat probleem hebben een groot probleem.
 
Tja, daar ben je helaas mooi klaar mee.
Anne is vanaf ca. begin mei (of mogelijk al vroeger benaderd door anderen..) op de hoogte van dit probleem.
Inhoudelijk is er nooit een reactie gekomen laat staan een echte oplossing. (kennelijk ?!?)

Ruim drie maanden sindsdien verstreken, in een woord belachelijk!
 
Terug
Bovenaan