K
kikilech
Ben een nieuwe gebruiker en heb sinds kort het Ubee modem en hoewel de gebruiksvriendelijkheid mij absoluut meevalt ivm het Tele2 modem dat ik hiervoor had, ben ik geen expert. Wat mij tegenvalt is het bereik van het Wifi signaal. Nu heb ik nog een oudere Airport Extreme router liggen (Wifi N) en was van plan om die als server te gaan gebruiken. Ik weet dat ik de radio uit moet zetten op de Ubee maar wat zijn precies de instellingen die ik moet aanpassen op de Ubee zodat ik geen 2 DHCP servers heb? Moet hij in bridge modus en hoe doe ik dat? Hopelijk is er iemand die dit eerder gedaan heeft, mogelijk met een Airport Extreme. Vast hartelijk dank.