Ik heb hier de Ubee EVW3226 en deze wil ik het liefst in Bridge mode hebben staan aangezien ik m'n AirPort Extreme als hoofdrouter wil gebruiken. Echter, wanneer ik de Ubee in Bridge mode zet, dan valt continue de verbinding weg na een poos. Intern blijft alles benaderbaar, kan ook gewoon de Ubee blijven benaderen maar het internetsignaal valt dan weg.
Moet dan echt paar minuten wachten of de Ubee even van de stroom halen om weer internet te krijgen. Nu heb ik de Ubee in Router modus staan en de AirPort Extreme in Bridge mode en dan blijft het internet gewoon stabiel.
Iemand bekend met dit probleem i.c.m. de Ubee? Heb hier nooit eerder problemen mee gehad met een Arris, Thomson of Cisco modem/router van UPC.
Moet dan echt paar minuten wachten of de Ubee even van de stroom halen om weer internet te krijgen. Nu heb ik de Ubee in Router modus staan en de AirPort Extreme in Bridge mode en dan blijft het internet gewoon stabiel.
Iemand bekend met dit probleem i.c.m. de Ubee? Heb hier nooit eerder problemen mee gehad met een Arris, Thomson of Cisco modem/router van UPC.