• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ubee EVW3200 Externe Antennes

  • Onderwerp starter Onderwerp starter leonos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

leonos

We hebben een EVW3200 van Ziggo en nu zou ik graag het bereik willen vergroten. Op een foto die ik op internet vond zag ik dat er twee antenne aansluitingen die standaard naar de linkerkant en rechterkant van de ubee gaan.
Daar zitten ze gesoldeerd op een metalen plaatje (zoals het bij veel routers is).

Stel dat ik twee externe antennes monteer en deze gebruik ipv de interne antenne, krijg ik dan veel meer bereik ?

(zie foto die ik vond op internet)

ubeefan.jpg
 
Er is ook ergens een topic op dit forum over het McGiveren van externe antennes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan