• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UBEE evw3200 en homeplug

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Harrie1958
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Harrie1958

Sinds enige tijd heb ik en ubee modem/router.
Voorheen gebruikte (met het oude modem en eigen router) homeplug. Hiermee behaalde ik ogere snelheden dan via wifi.
Met het nieuwe modem ismhet verkeer via ethernet echter zo traag dat homeplug geen optie meer is. Toch zounik daar nog steeds hogere snelheden mee moeten halen?
Doe ik iets fout? (ben redelijk ontechnisch....)
 
het nieuwe modem heeft Gigabit ethernetpoorten, kan de homeplug daar wel mee overweg?
 
Sinds enige tijd heb ik en ubee modem/router.
Voorheen gebruikte (met het oude modem en eigen router) homeplug. Hiermee behaalde ik ogere snelheden dan via wifi.
Met het nieuwe modem ismhet verkeer via ethernet echter zo traag dat homeplug geen optie meer is. Toch zounik daar nog steeds hogere snelheden mee moeten halen?
Doe ik iets fout? (ben redelijk ontechnisch....)

En welke snelheid haal je wanneer je de computer rechtstreeks op de modem aansluit, dus zonder homeplug? Is de snelheid dan wel goed?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan