H
Harrie1958
Sinds enige tijd heb ik en ubee modem/router.
Voorheen gebruikte (met het oude modem en eigen router) homeplug. Hiermee behaalde ik ogere snelheden dan via wifi.
Met het nieuwe modem ismhet verkeer via ethernet echter zo traag dat homeplug geen optie meer is. Toch zounik daar nog steeds hogere snelheden mee moeten halen?
Doe ik iets fout? (ben redelijk ontechnisch....)
Voorheen gebruikte (met het oude modem en eigen router) homeplug. Hiermee behaalde ik ogere snelheden dan via wifi.
Met het nieuwe modem ismhet verkeer via ethernet echter zo traag dat homeplug geen optie meer is. Toch zounik daar nog steeds hogere snelheden mee moeten halen?
Doe ik iets fout? (ben redelijk ontechnisch....)