• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ubee EVM320b modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerq

Forum Gebruiker
Berichten
4
Ik heb een Ziggo modem Ubee EVM320b zonder WiFi, nu heb ik een TP-Ling Archer C5 dual band Router aangesloten. Ik krijg echter alleen maar de 2.4 GHz band, de 5 GHz is niet zichtbaar op mijn apparaten ondanks dat deze correct geinstalleerd is. Wie heeft een tip om dit te verhelpen.:pompom:
 
Ondersteunen je apparaten wel 5GHz? En bedenk ook dat er ook apparaten zijn die alleen de kanalen 36, 40, 44, en 48 in Europa ondersteunen.
 
Ik heb een Ziggo modem Ubee EVM320b zonder WiFi, nu heb ik een TP-Ling Archer C5 dual band Router aangesloten. Ik krijg echter alleen maar de 2.4 GHz band, de 5 GHz is niet zichtbaar op mijn apparaten ondanks dat deze correct geinstalleerd is. Wie heeft een tip om dit te verhelpen.:pompom:

Wat zie je in netwerk TP Link 2.4 en TP link 2.5 ?
 
Ik zie alleen maar het 2.4 MHz net werk op mijn laptop.
 
Ik vraag om een installatie tip en ik krijg hier alleen maar onzinnige vragen over mijn apparaten. Denken jullie dat ik hier iets ga vragen als ik geen ondersteunende apparaten heb!!!. Aan die onzin vragen heb ik niets en ik denk dat de beantwoorders op mijn vraag, denken dat het hier een plaats is voor een koffie uurtje of zo. Ik zoek wel elders waar ik wel een antwoordt op mijn vraag krijg. :evil:
 
Ik vraag om een installatie tip en ik krijg hier alleen maar onzinnige vragen over mijn apparaten. Denken jullie dat ik hier iets ga vragen als ik geen ondersteunende apparaten heb!!!. Aan die onzin vragen heb ik niets en ik denk dat de beantwoorders op mijn vraag, denken dat het hier een plaats is voor een koffie uurtje of zo. Ik zoek wel elders waar ik wel een antwoordt op mijn vraag krijg. :evil:

Graag gedaan hoor !

(Dit waren normale vragen, waar jij ook een normaal antwoord op kunt geven. Hoeft niet natuurlijk ..... )

Zonder het beantwoorden van die vragen is het antwoord:
Er is iets stuk in je TP-Link router. Koop eens een nieuwe en kijk of het dan beter gaat, werkt die ook niet, koop dan een duurdere dan werkt het misschien beter.
 
Denken jullie dat ik hier iets ga vragen als ik geen ondersteunende apparaten heb!!!.

Dat is 9 van de 10 keer het geval bij dergelijke problemen. Mensen lezen dat 5 GHz sneller is en verwachten dat hun toestel ook 5 GHz ondersteunt en ook kanaal 12 en 13 kan gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan