• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

U.S. Robotics Wireless MAXg Router (USR5461) half duplex ipv full duplex

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marcels
  • Startdatum Startdatum
M

marcels

Hallo, in het verleden veel problemen gehad met de telefoon verbindingen. (ook via UPC) Destijds is mij geadviseerd om mijn router half duplex te zetten ipv full duplex. Mijn oude router kon ik daar niet op instellen.
Nu heb ik een nieuwe router waarbij dat denk ik toch wel mogelijk is. Wie weet hoe ik mijn router dan ook half duplex kan instellen? in de handleiding van de USrobotics kan ik niets terugvinden hierover.
 
momenteel zijn de leasetijden hier 3065 weer dik in orde ! ze worden weer vernieuwd als ze afgelopen zijn . Het zou kunnen dat het vanwege de feestdagen is ::) . Maar ik hoop dat het blijft gaan zolas het nu gaat.

Voor iedereen op dit forum , Prettige Feestdagen & een voorspoedig en storingvrij 2007 toegewenst
 
Volgens mij is WiFi per defenitie half duplex.(zenden en ontvangen gaat niet tegelijk op zelfde frequentie/kanaal.) Mogelijk ook daardoor dat de werkelijke snelheid van een WIFi verbinding nooit hoger is dan de helft van de protocol snelheid(bv 54MB/s).
Via ethernetkabel heb je wel (mits het gesupport wordt door hardware aan beide zijde) full duplex(praten en luisteren tegelijk).
 
Terug
Bovenaan