M
marcels
Hallo, in het verleden veel problemen gehad met de telefoon verbindingen. (ook via UPC) Destijds is mij geadviseerd om mijn router half duplex te zetten ipv full duplex. Mijn oude router kon ik daar niet op instellen.
Nu heb ik een nieuwe router waarbij dat denk ik toch wel mogelijk is. Wie weet hoe ik mijn router dan ook half duplex kan instellen? in de handleiding van de USrobotics kan ik niets terugvinden hierover.
Nu heb ik een nieuwe router waarbij dat denk ik toch wel mogelijk is. Wie weet hoe ik mijn router dan ook half duplex kan instellen? in de handleiding van de USrobotics kan ik niets terugvinden hierover.
. Maar ik hoop dat het blijft gaan zolas het nu gaat.