• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

U komt in aanmerking voor een verbeterd abonnement

  • Onderwerp starter Onderwerp starter r.vanderkruijs
  • Startdatum Startdatum
R

r.vanderkruijs

Vandaag heb ik een e-mailtje ontvangen van Upc met als onderwerp "U komt in aanmerking voor een verbeterd abonnement" met de volgende inhoud:

Geachte heer *****,

U vertrouwt al geruime tijd op UPC, een innovatief bedrijf dat haar diensten en abonnementen continu blijft ontwikkelen. Trouwe abonnees moeten hier optimaal van kunnen profiteren. Daarom hebben we uw abonnement ‘gescand’ En wat blijkt? U komt nu in aanmerking voor een verbeterd abonnement:

Uit uw abonneescan kwamen twee aanbiedingen naar voren. Ze staan voor u klaar op uw eigen abonneescan-pagina.


Nieuwsgierig als ik ben klik ik op de link en zie onderstaande afbeelding.

aanbieiding.bmp


Wat een prachtige prijzen, € 33,50 en € 37,20. Geen geld denk ik. Maar voordat ik in de val van UPC trap lees ik toch nog maar even de kleine lettertjes onder het kopje "Meer informatie". En ja hoor, daar zit weer het spreekwoordelijke addertje, de werkelijke kosten zijn namelijk € 52,30 en € 54,--.

Mensen van UPC, dit is misleiding en mag niet meer. U dient altijd de totaalprijs op te geven. Ook aan "Trouwe abonnees". Wat zal een Tros-radar hiervan vinden.

Ik denk dat ik maar eens een e-mailtje naar bovengenoemd programma ga sturen.

Hebben nog meer mensen recentelijk deze e-mail ontvangen.
 
Wat betaal je nu dan, kan me niet voorstellen dat je alleen 31,50 betaald voor die 2 producten. Betaal je boven op die 31,50 ook niet de standaard radio en tv kosten ??

edit: Ik krijg nu zeker het idee dat je gewoon zelf had gehoopt op een koopje maar als je de kosten erbij optelt, dan zul je zelf ook tot de conclusie komen dat die aanbieding klopt die ze je gestuurd hebben.
 
Dat zal wel de clue zijn ja.
Zo heb ik mijn pakket voor iets van 61 euro,op die manier.
 
Die standaard radio en tv moet je zowiezo betalen als je UPC klant ben

Maar er staat ook duidelijk van dat daar bovenop komt de standaardpakket radio en tv dus voor €52.30 en de 2de voor €54 euro
 
Jahaa, maar wel kunnen bellen met Turkije en Marokko voor weinig, jongens das niet mis hoor :laugh:
 
den Tsaar zei:
Jahaa, maar wel kunnen bellen met Turkije en Marokko voor weinig, jongens das niet mis hoor :laugh:

Dan heb je er niks aan hahaha wie belt er nu naar turkije en marokko bij UPC

Liever een prepaid kaart of hoe zo ding ook mag heten :D
 
melvintje zei:
Dan heb je er niks aan hahaha wie belt er nu naar turkije en marokko bij UPC

Liever een prepaid kaart of hoe zo ding ook mag heten :D
Niet naar Turkije en Marokko, maar ik bel wel regelmatig met de USA en met Australie.
Het is daarbij veel goedkoper om gebruik te maken van https://www.belknaller.nl/ dan van een of ander prepaid kaartje :
Starttik 4.5 cent + 2 ct./minuut naar vaste toestellen in USA en Australie.


Ko
 
Zijn die aanbiedingen wel zo bijzonder dan? Ik heb ook wel eens dergelijke mail gehad. En wat bleek: die "aanbiedingen voor trouwe abonnees" stonden ook gewoon op UPC.nl.... Dus zo bijzonder ben je dan dus voor UPC
 
Via retentie betaal ik 48 euro voor internet 25, bellen onbeperkt Europa, digitaal royaal, DVR en analoog. Dus speciale aanbiedingen bestaan wel.
 
Terug
Bovenaan