H
herasitter
Hallo,
Wij hebben sinds oktober een abonnement bij UPC afgesloten, en hebben de Horizon box 'aangepraat' gekregen. Vanaf dag 1 al een hoop problemen en elke keer maar een paar zenders te bekijken. Op het begin veel de foutcode 6010 gehad, nu vooral 2010. Deze is vrij snel weer 'over'. Maar het vervelendste is nog de melding 'U heeft niet het juiste abonnement om deze zender te bekijken'. Terwijl deze zenders gewoon in het standaard pakket zitten...
Heeft iemand hier een oplossing voor? Het lijkt me niet de oplossing dat als ik televisie wil kijken eerst elke x 30min alle stekkers eruit moet halen om het vervolgens wel te laten werken.
Word dit opgelost met aankomende update?
Ik hoop dat jullie mij hier iets meer over kunnen vertellen!
Groetjes Ilse
Wij hebben sinds oktober een abonnement bij UPC afgesloten, en hebben de Horizon box 'aangepraat' gekregen. Vanaf dag 1 al een hoop problemen en elke keer maar een paar zenders te bekijken. Op het begin veel de foutcode 6010 gehad, nu vooral 2010. Deze is vrij snel weer 'over'. Maar het vervelendste is nog de melding 'U heeft niet het juiste abonnement om deze zender te bekijken'. Terwijl deze zenders gewoon in het standaard pakket zitten...
Heeft iemand hier een oplossing voor? Het lijkt me niet de oplossing dat als ik televisie wil kijken eerst elke x 30min alle stekkers eruit moet halen om het vervolgens wel te laten werken.
Word dit opgelost met aankomende update?
Ik hoop dat jullie mij hier iets meer over kunnen vertellen!
Groetjes Ilse