• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

u bent niet geabonneerd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter onlyjaco
  • Startdatum Startdatum
O

onlyjaco

omdat er maar drie lan poorten werkten van de vier, dacht ik slim te zijn om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Het gevolg foutcode 1030 (iets met software en signaal). bellen met upc( 1 uur in de wacht) aardig meisje. Ja meneer aan en zetten etc. stroom eraf alles geprobeerd. Mocht niet baten. Internet en bellen werkte wel dus de modem was online. Weer bellen, na 1 uur kreeg ik Tim Moonen aan de lijn. Zeer behulpzaam en verstand van zaken. Hij stelde een reset voor dmv schakelaar en standbyknop. Het was inmiddels 10 uur in de avond. Hij stelde voor om vandaag tussen 13.30 en 14.00 te bellen. Horizon starte inderdaad op echter nu niet geabonneerd. ik had toch weer een klein beetje vertrouwen upc, onterecht blijkt, ben niet teruggebeld door Tim. Sta nu inmiddels 35 minuten in de wacht. ik denk dat ik box terug ga sturen. KPN wat?
 
Heeft UPC je dan verteld dat je je box moest terugzetten naar fabrieksinstellingen of was dat je eigen idee ?
Volgens mij worden de netwerkinstellingen niet teruggezet met deze reset, dat moet je via de webbrowser van de horizonbox doen.
 
En om van die melding "U bent niet geabonneerd" af te komen, moet er door UPC gewoon een activerings-signaal gestuurd worden. Dan heb je alweer beeld, terwijl je nog aan de telefoon hangt...
 
dat was mijn eigen idee. ben inmiddels weer geabonneerd, kwestie van minuutje... helaas kunnen we dat niet zelf. ik kan (willekeurig) maar 3 poorten gebruiken heb jij een idee? moet er een poort beschikbaar blijven voor output ?
 
onlyjaco zei:
dat was mijn eigen idee. ben inmiddels weer geabonneerd, kwestie van minuutje... helaas kunnen we dat niet zelf. ik kan (willekeurig) maar 3 poorten gebruiken heb jij een idee? moet er een poort beschikbaar blijven voor output ?
Ik zou hierover kontakt opnemen met de helpdesk. Een collega van mij heeft hetzelfde probleem dus als je meer weet graag hier het antwoord posten.
 
Terug
Bovenaan