O
onlyjaco
omdat er maar drie lan poorten werkten van de vier, dacht ik slim te zijn om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Het gevolg foutcode 1030 (iets met software en signaal). bellen met upc( 1 uur in de wacht) aardig meisje. Ja meneer aan en zetten etc. stroom eraf alles geprobeerd. Mocht niet baten. Internet en bellen werkte wel dus de modem was online. Weer bellen, na 1 uur kreeg ik Tim Moonen aan de lijn. Zeer behulpzaam en verstand van zaken. Hij stelde een reset voor dmv schakelaar en standbyknop. Het was inmiddels 10 uur in de avond. Hij stelde voor om vandaag tussen 13.30 en 14.00 te bellen. Horizon starte inderdaad op echter nu niet geabonneerd. ik had toch weer een klein beetje vertrouwen upc, onterecht blijkt, ben niet teruggebeld door Tim. Sta nu inmiddels 35 minuten in de wacht. ik denk dat ik box terug ga sturen. KPN wat?