• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Type MediaBox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter meneertje
  • Startdatum Startdatum
M

meneertje

Ik heb een vraag ik heb namelijk nu de Thomson DVR Zilver maar omdat ie regelmatig zomaar uitvalt display dood is en totaal niet meer reageert wil ik de HD bellen maar ik ben bang dat ik weer de zelfde krijg omdat ik op het forum had gelezen een tijdje geleden dat ze de Thomson Zwart tijdelijk niet meer leverbaar is.

Maar ik wil weten is die nou wel leverbaar aangezien ze het niet weten bij de HD. iemand DVR SD besteld en een Zwarte Thomson ontvangen? dan ben ik zeker dat ik die krijg ipv dezelfde.
 
Als je geen DVR besteld, krijg je nu heel vaak gewoon een Pace HD, zonder HD kanalen.
Bestel je een DVR, zonder HD, krijg je in (bijna) alle gevallen gewoon de grijze Thomson DVR (DCI62UPC).
 
Je hebt telefonie, dus bel gewoon 1200 (gratis) praat even met ze. Er is nu namelijk een nieuw pakket met 10 gratis HD zenders, je hebt DVR dus mogelijk krijg je dan de Cisco HDDVR.
 
Cypress187 zei:
Je hebt telefonie, dus bel gewoon 1200 (gratis) praat even met ze. Er is nu namelijk een nieuw pakket met 10 gratis HD zenders, je hebt DVR dus mogelijk krijg je dan de Cisco HDDVR.

Bedankt voor de tip, ik heb er zelf ook naar gekeken, ik zou dan 3 euro minder kwijt zijn per maand, heb een fatsoenlijke mediabox, 10 hd-zender... Alleen moet ik dan voor het bellen betalen aangezien ik nu bellen onbeperkt heb voor een oud bedrag..
 
Cypress187 zei:
Je hebt telefonie, dus bel gewoon 1200 (gratis) praat even met ze. Er is nu namelijk een nieuw pakket met 10 gratis HD zenders, je hebt DVR dus mogelijk krijg je dan de Cisco HDDVR.

Cypress vergeet er even bij te vermelden dat je dan voor de omruil van de mediabox (SD naar HD) wel even eenmalig € 17,50 moet lappen. Bovendien moet je bij de nieuwe pakketten ineens wel extra gaan betalen voor Royaal en ook Bellen Onbepert is van opzet gewijzigd (mobiel erbij in + 5 euro duurder). Je gaat dan opnieuw een jaarcontract aan.
 
C0re zei:
Cypress vergeet er even bij te vermelden dat je dan voor de omruil van de mediabox (SD naar HD) wel even eenmalig € 17,50 moet lappen. Bovendien moet je bij de nieuwe pakketten ineens wel extra gaan betalen voor Royaal en ook Bellen Onbepert is van opzet gewijzigd (mobiel erbij in + 5 euro duurder). Je gaat dan opnieuw een jaarcontract aan.

Ja die 17,50 zag ik ook, was voorheen niet.
 
Terug
Bovenaan