M
meneertje
Ik heb een vraag ik heb namelijk nu de Thomson DVR Zilver maar omdat ie regelmatig zomaar uitvalt display dood is en totaal niet meer reageert wil ik de HD bellen maar ik ben bang dat ik weer de zelfde krijg omdat ik op het forum had gelezen een tijdje geleden dat ze de Thomson Zwart tijdelijk niet meer leverbaar is.
Maar ik wil weten is die nou wel leverbaar aangezien ze het niet weten bij de HD. iemand DVR SD besteld en een Zwarte Thomson ontvangen? dan ben ik zeker dat ik die krijg ipv dezelfde.
Maar ik wil weten is die nou wel leverbaar aangezien ze het niet weten bij de HD. iemand DVR SD besteld en een Zwarte Thomson ontvangen? dan ben ik zeker dat ik die krijg ipv dezelfde.