Dacht dat Thomson amper wordt uitgedeeld nog?
Vraag is of je een router hebt, en daar veel waarde aan hecht, eigen router. Maar ook als je dat niet doet, durf ik hier nog zonder zweten te zeggen dat de router die je bij de 3208 beter zal zijn dan die in de 3925 zit. Ach 3925 zal ook wel voldoen, ben toch blij met de 3208 domme/bridge modem. Je krijgt een Sitecom router erbij , geen lullig ding IMO, krijg je erbij omdat je abo zegt dat ook recht hebt op Wifi.
Zoals hierboven aangegeven door nspoor, naar winkel gaan loont (als je een 3208 wilt, als je telef. doet denk ik wel dat je minimaal een 3925 kan verwachten (als Johnny54 gelijk heeft dat Thomson nog wordt verzonden, heb je geen zekerheid)), al snap ik ook wel aan dat dat voor niet iedereen weggelegd/makkeljk is.