• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Twonky beam streamen naar tv/hb

  • Onderwerp starter Onderwerp starter descheep
  • Startdatum Startdatum
D

descheep

Hi,

Ik heb een eredivisielive account voor het internet.
Nu kun je in twonky beam (app) deze url oproepen en het filmpje (wedstrijd) afspelen.

Hier verschijnt keurig het logo van twonky beam in, maar wat moet ik op tv/hb instellen om dit signaal te krijgen?

Dit kan een apple tv schelen.

Nu snap ik dat eredivisielive voor 5 euro extra via upc binnenkomt, maar aangezien we nog weleens van huis zijn, is de internet optie makkelijker.
 
Als het goed is moet je kunnen beamen naar je TV. Weet alleen niet of iedere TV dit ondersteund.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    90,1 KB · Weergaven: 147
Beamen kan volgens mij alleen naar een DLNA Digital Media Renderer (DMR).

De HB is geen Media Renderer maar (slechts) een Digital Media Player (DMP).
 
"Beam me up Twonky..."

Ook Twonky Beam maakt gebruik van streamen en niet van beamen :).
 
Bij beamen (Twonky) bedien je de media op het 'pushende' apparaat i.p.v. op het 'ontvangende'. Zelfde als bij afspelen met [apparaat] in Win7 (WMP). Specifieke vorm van streamen dus...
 
Je hebt gelijk dat het eigenlijk ook streamen is maar Twonky zelf heeft het wel echt over beamen
https://twonky.com/products/twonkymobile/beambrowser.aspx

Volgens mij is het meer push vs pull. Een DMR speelt content af die door een ander device ernaar toe gepushed wordt (je hoeft op de DMR dus zelf niets te doen/selecteren). Een DMP pullt content vanaf een DLNA server (op de DMP moet je zelf de af te spelen content selecteren).

Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou me kunnen voorstellen dat je zo'n (eredivisielive) stream vanaf internet wel kan pushen naar een DMR maar dat een DMP die niet kan pullen omdat de eredivisielive server dat niet ondersteunt.
 
Zo grappig hoe een bedrijf altijd bepaalde dingen anders wil brengen... het is en blijft namelijk streamen. Linksom òf rechtsom, heenwaarts òf terugwaarts, potato òf potato of zoals bij D-Link de quadband voor routers. Er is alleen (simpel gezegd) maar de 2.4 en de 5GHz-band, dus dualband, maar als je er een gastnetwerk op beide banden aanhangt is het een quadband router :). Snappez vous?
 
Lees net dat het moet kunnen richting je tv, mits je tv geschikt is.
Mijn Samsung is dat niet :(
 
Creative Solution zei:
Zo grappig hoe een bedrijf altijd bepaalde dingen anders wil brengen...
Als je nog een wat betekenisloze/misleidende marketingkreten wil lezen heb ik nog wel een URL voor je:
https://www.upc.nl/horizon/
;)
 
Terug
Bovenaan