D
descheep
Hi,
Ik heb een eredivisielive account voor het internet.
Nu kun je in twonky beam (app) deze url oproepen en het filmpje (wedstrijd) afspelen.
Hier verschijnt keurig het logo van twonky beam in, maar wat moet ik op tv/hb instellen om dit signaal te krijgen?
Dit kan een apple tv schelen.
Nu snap ik dat eredivisielive voor 5 euro extra via upc binnenkomt, maar aangezien we nog weleens van huis zijn, is de internet optie makkelijker.
Ik heb een eredivisielive account voor het internet.
Nu kun je in twonky beam (app) deze url oproepen en het filmpje (wedstrijd) afspelen.
Hier verschijnt keurig het logo van twonky beam in, maar wat moet ik op tv/hb instellen om dit signaal te krijgen?
Dit kan een apple tv schelen.
Nu snap ik dat eredivisielive voor 5 euro extra via upc binnenkomt, maar aangezien we nog weleens van huis zijn, is de internet optie makkelijker.
.
