J
japjum
ik heb gisteren een service monteur op bezoek gehad die constateerde dat mij vorige twg870u niet meer goed was en heb van hem weer een nieuwe gekregen ook een twg870u
maar hier blijft ook mijn ds lampje knipperen nou is mijn vraag hoort dat nu of moet ie constant branden heb al een paar resets gedaan en kan het dan zijn dat daardoor me download veel te laag is heb een 60 mb maar haal net 22mb
mvg jaap
maar hier blijft ook mijn ds lampje knipperen nou is mijn vraag hoort dat nu of moet ie constant branden heb al een paar resets gedaan en kan het dan zijn dat daardoor me download veel te laag is heb een 60 mb maar haal net 22mb mvg jaap
Als DS knipperd doet US nog niks en heb je geen internet/telefoon. Als Power en DS brand en US knipperd heb je geen internet/telefoon