W
wvorselman
Beste mensen,
Vandaag heb ik mijn tweede UPC mediabox binnen gekregen zodat ik ook op mijn slaapkamer kan kijken, ik heb deze dus vrolijk aangesloten, om vervolgens niet te krijgen.....
Het is een pace box geloof ik, en als ik hem aanzet, dus de box van stroom voorzie, gaat het rode lampje aan. De TV krijgt geen signaal ongeacht wat ik doe met de afstandsbediening of knopjes op de box.
Het signaal van de kabel gaat in de meterkast door een UPC versterker, en dan direct nar mijn kamer toe, waar het met een wanddoos gesplit wordt naar de radio en de tv.
Ik heb al gecontroleerd of de afstandsbediening slecht is, maar de nieuwe werkt met de DVR van beneden en de oude van de dvr werkt ook niet met mijn nieuwe box.
Ook is er geen tekst op het display (is er een display
?)
Als ik de tv analoog bekijk met het signaal door de box gelust zonder dat de box stroom heeft, is de kwaliteit anno 1950
als de box stroom heeft is het wel weer goed.
Heeft er iemand raad hiervoor? Ik zou hem namelijk graag aan de praat willen hebben.
Bij voorbaat dank,
Wilco
Vandaag heb ik mijn tweede UPC mediabox binnen gekregen zodat ik ook op mijn slaapkamer kan kijken, ik heb deze dus vrolijk aangesloten, om vervolgens niet te krijgen.....
Het is een pace box geloof ik, en als ik hem aanzet, dus de box van stroom voorzie, gaat het rode lampje aan. De TV krijgt geen signaal ongeacht wat ik doe met de afstandsbediening of knopjes op de box.
Het signaal van de kabel gaat in de meterkast door een UPC versterker, en dan direct nar mijn kamer toe, waar het met een wanddoos gesplit wordt naar de radio en de tv.
Ik heb al gecontroleerd of de afstandsbediening slecht is, maar de nieuwe werkt met de DVR van beneden en de oude van de dvr werkt ook niet met mijn nieuwe box.
Ook is er geen tekst op het display (is er een display
?) Als ik de tv analoog bekijk met het signaal door de box gelust zonder dat de box stroom heeft, is de kwaliteit anno 1950
als de box stroom heeft is het wel weer goed. Heeft er iemand raad hiervoor? Ik zou hem namelijk graag aan de praat willen hebben.
Bij voorbaat dank,
Wilco
