• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tweede Livebox gekregen zonder bestelling?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mind
  • Startdatum Startdatum
M

Mind

Hallo,

Vandaag kwam er iemand van TNT post een pakket brengen van UPC, na aangenomen te hebben en open gemaakt te hebben zag ik een UPC Livebox erin zitten, wat is hier het nut van? Ik heb geen box besteld en ik hoef er ook niet nog een! Is dit dezelfde truc als jaren geleden waarbij ze iedereen een LiveBox gaven en iedereen die hem aannam kreeg een abonnement? Krijg ik nu meer kosten in rekening? Bah wat een laffe streek zeg.

Groet
 
Als je niks hebt besteld hé en niks heb gewijzigd, waarom nam je hem dan aan?

Bel nu UPC en zeg dat je dit niet moet en hem retour wilt sturen.
Of probeer de chat.
 
Terug
Bovenaan