Tweede email adres verdwenen.

X

XP-Freak

Na de modemwissel heb ik bemerkt dat mijn tweede email-adres is verdwenen. ???
Ik bedoel dus niet een alias, maar een echt tweede email-adres.

Nog niet zo heel lang geleden, hebben we bij Classic de mogelijkheid gekregen om gebruik te maken van 5 verschillende emailadressen. Daar heb ik dan ook graag gebruik van gemaakt, om de email van mij en mijn vrouw, op twee PC's aangesloten op een router, gescheiden binnen te kunnen krijgen.

Als ik nu kijk wat er geleverd wordt bij Chello Classic, zie ik maar weer één emailadres staan.

Mijn tweede email adres is dus plotseling verdwenen.

Dit kan toch niet zomaar?
 
jawel, naar wat ik weet, was het een tijdelijke proef, maar dit was niet zo aangegeven. classic heeft nu helemaal de mogelijkheid niet meer om een extra emailadres aan te maken, alleen maar 5 aliassen, plus daarentegen wel.

[edit]
oke ff rondgekeken hier, en het was geen proef, ze wilden het echt gaan introduceren, maar er waren problemen mee.
https://ziggoforum.nl/topics/7245/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit was een foutje van chello.
Is mij net verteld door een helpdesk medewerker.

De adressen zijn verwijderd omdat ze nog niet werkend hadden mogen zijn.
er zou een bericht uitgegaan zijn volgens de helpdesk.

Maar ik heb er geen een gehad.

Waarschijnlijk is het in januari weer mogenlijk.
 
???

Met de verhoging van de snelheden bij Chello werd ook medegedeeld dat je 4 extra email adressen kon toevoegen. Dit heb ik enkele maanden geleden bekeken. Ik had toen in Chello service inderdaad de optie om 4 email adressen toe te voegen. Dus 3 aliassen omgezet naar email-adressen. Afgelopen weekend probeerde ik voor de zoveelste maal in te loggen via webmail op één extra email-adres, alleen bleek dit niet te lukken. Ook niet met de andere email adressen. Wel met het hoofd-email-adres.
Dus gekeken bij chello service, maar de optie is ineens verdwenen. Snel de aliassen aangemaakt om de email adressen in ieder geval weer te reserveren voordat iemand anders dat doet.

Dus weer de Helpdesk gebeld. Ik kreeg direct het antwoord dat dit op dit moment alleen nog een actie is voor Chello Plus. Dus niet meer voor Chello classic. Ik heb verteld dat dit dus niet betekend dat afspraken gemaakt bij voorgaande acties dan maar ineens ingetrokken dienen te worden. Zij kon mij in ieder geval niet garanderen dat ik de extra email accounts nog terug kon krijgen. Maar na aandringen ging ze dit toch nog onderzoeken. Ik hoop dat dit nu wel eens tot een goed einde gebracht gaat worden. Als dit ook weer fout gaat, ga ik echt alles opzeggen.
 
Ook ik heb in oktober extra e-mail adressen aangemaakt en kan er nu niet meer bij. Heb hierover een e-mail naar de helpdesk gestuurd. Antwoord: "Voorlopig is het niet mogelijk om de extra e-mail adressen zelf aan te maken of te wijzigen, maar als het aangepast moet worden kan er altijd via de helpdesk telefonisch een wijziging worden doorgevoerd"

En dan dus maar wachten welke slimme HD-er we aan de telefoon krijgen. 8)
 
je wordt toch gek van die HD'ers wat een stel.......

Ook ik had een 2de email box aangemaakt dus GééN alias want dat kon ...werkt prima tot na de modemwissel toen was ie ineens verdwenen ....ik een mail gestuurd naar chello en het antwoordt is weer verrassend.......whheeehhhhh

Informeren wij u graag als volgt:


U kunt tot 5 e-mail adressen aanmaken via de website www.chello.nl kunt u onder 'My Service' uw e-mail account beheren. Toets hier uw
gebruikersnaam en wachtwoord in. Deze zijn gelijk aan de gegevens die u in de e-mailcliënt gebruikt. Mocht u deze gegevens niet meer weten, dan
kunt u deze vinden op de Installatiebrief die u heeft ontvangen tijdens de chello installatie. Aanvullende informatie kunt u vinden op de supportpagina
op www.chello.nl. Hier worden ook actuele statussen gemeld. Mocht u problemen ondervinden, dan verzoeken wij u eerst deze pagina te raadplegen.

Met het activeren van 'My Service' is ook het chello product veranderd. U kunt nu via "My Service" 5 (vijf) verschillende mailboxen
toevoegen/veranderen. Dit was voorheen 1 (één) mailbox.



Met vriendelijke groet,

UPC Nederland
 
Dus toch maar even opnieuw gecheckt, en wat blijkt............?

Het werkt















dus echt niet.
 
Terug
Bovenaan