• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Twee telefoonaansluitingen gebruiken met 1 nummer?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Fradet
  • Startdatum Startdatum
F

Fradet

Even een vraagje tussendoor over 2 lijnen telefonie.

Is het nu mogelijk om met hetzelfde nummer beide telefoonlijnen te benutten?
Of moet je een splitter gelijk achter de HB plaatsen?
 
De twee telefoonaansluitingen zijn twee aparte lijnen.
Om meerdere toestellen aan te sluiten zul je inderdaad een splitter moeten gebruiken.
 
Terug
Bovenaan