F
Fradet
Even een vraagje tussendoor over 2 lijnen telefonie.
Is het nu mogelijk om met hetzelfde nummer beide telefoonlijnen te benutten?
Of moet je een splitter gelijk achter de HB plaatsen?
Is het nu mogelijk om met hetzelfde nummer beide telefoonlijnen te benutten?
Of moet je een splitter gelijk achter de HB plaatsen?