R
Raho78
Ik heb zo'n zwarte mediabox met DVR. Ik ondervind problemen met het opnemen van programma's. Ik dacht eerst dat het aan mij lag qua instellen van de op te nemen programma's, maar ik heb het nu even uitgezocht en het ligt toch aan de mediabox.
Het probleem is dat als ik twee programma's achter elkaar opneem op één zender dat dat alleen het eerste programma opgenomen wordt.
Vandaag had ik drie programma's achter elkaar ingesteld op RTL4 en hij heeft alleen de 1ste en de laatste opgenomen. De 2de is dus niet opgenomen.
Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben. Of, nog beter zelfs, weten hoe ik het op kan lossen?
Het probleem is dat als ik twee programma's achter elkaar opneem op één zender dat dat alleen het eerste programma opgenomen wordt.
Vandaag had ik drie programma's achter elkaar ingesteld op RTL4 en hij heeft alleen de 1ste en de laatste opgenomen. De 2de is dus niet opgenomen.
Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben. Of, nog beter zelfs, weten hoe ik het op kan lossen?
)