• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Twee modems activeren

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jorn87
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jorn87

Is het mogelijk om twee modems te activeren?
We hebben namelijk de abonnement van naam verwisseld, maar we vragen ons af of we de oude modem kunnen activeren totdat we de nieuwe ontvangen. Ik zit namelijk in een studentenhuis.

Alvast bedankt voor reacties.
 
Is het mogelijk om twee modems te activeren?
We hebben namelijk de abonnement van naam verwisseld, maar we vragen ons af of we de oude modem kunnen activeren totdat we de nieuwe ontvangen. Ik zit namelijk in een studentenhuis.

Alvast bedankt voor reacties.
Ik denk dat dit kan, alleen heb je kans dat je dan je nieuwe modem niet meer kunt activeren omdat je al een modem geactiveerd hebt. Je zult het huidige modem dan moeten laten deactiveren. Ik dacht dat alleen de helpdesk dat kan doen, maar dat weet ik niet zeker.
 
Als je een 'onbekend' modem aansluit, krijg je vanzelf de vraag om het te activeren. Wanneer je de activatie doet met codes die je eerder op een ander modem gebruikte, wordt vanzelf het vorige modem gedeactiveerd.

Twee modems na elkaar activeren kan dus, twee modems naast elkaar laten draaien op dezelfde activatiecode kan dus niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan