• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

twee klantnummers

F

fradekie

Wij hebben twee klantnummers bij UPC , dat is historisch zo gegroeid 1 voor Internet en een voor TV ( ik ben nog uit de Telekabel tijd). Nu heb ik de vraag gesteld om deze twee nummers samen te voegen tot 1 nummer maar dat is administratief niet mogelijk werd mij per mail meegedeeld.

Het leuke is dat in de algemene voorwaarden van chello staat er allleen geleverd kan worden indien de klant een werkende kabeltv aansluiting bij UPC heeft. Ik vraag dus aan UPC of ze aan hun eigen voorwaarden willen voldoen en dat blijkt "administratief niet mogelijk"

Ondoorgrondelijk........


Frank
 
Het "je hebt kabeltv nodig om iets anders af te nemen" is van toepassing op het adres, niet het klantnummer.

vb: mijn pa kan tv afnemen op zijn naam+rekening nummer en ik kan op datzelfde adres chello afnemen op mijn naam+rekeningnummer zonder dat ik nogmaals voor kabeltv moet betalen want dat is er immers al op het adres.
 
Ik zie geen reden waarom dat administratief niet zou kunnen?
Het klantnr waarop het internetabonnement staat geregistreerd zou dan behouden moeten worden, andere klantnr moet komen t vervallen. Op het internet-klantnummer om het zomaar te noemen, moet vervolgens TV aan toegevoegd worden, wat prima mogelijk is voor zover ik weet
 
Dat is gewoon mogelijk. Waarschijnlijk is je e-mail beantwoord door een HD'er en niet door een klantenservice-medewerk(st)er.

Kabeltv per direct opzeggen en weer per direct aanvragen op een ander klantnummer is maar een paar minuten werk.

Mijn tip: neem gewoon telefonisch contact op met de klantenservice (NIET met de HD). Beiden zijn bereikbaar op hetzelfde nummer. Vraag gewoon wie je aan de lijn hebt zodra je iemand spreekt: niet de klantenservice? laat je maar doorverbinden met de klantenservice.
 
mmmm...ook ik stond geregistreerd met 2 klantnummers,
1 voor TV , en 1 voor internet.
Kwam erachter toen ik overstapte van Classic naar Extreme&digi.telefonie,
en achteraf pakketkorting heb aangevraagd voor Extreme en telefonie.
(snap nog steeds niet waarom dit niet gelijk geregeld is)
Omdat ik 2 verschillende klantnummers had kreeg ik volgen hen geen
pakketkorting op Internet&telefoon, dus samengevoegd en korting met
terugwerkende kracht.......

Enfin..

1 telefoontje naar HD (vragen over factuur!!) was genoeg om beide accounts samen te voegen onder
1 klantnummer. Dit is dus gewoon mogelijk!
Je krijgt wel 2 brieven, 1 dat je afgesloten bent, en 1 dat je aangesloten bent.
Dit heeft verder geen gevolgen, je TV blijft het gewoon doen en brengt geen
extra kosten met zich mee.
Dus...kan wel degelijk!


Caesar
 
Dank voor jullie reacties, ga vanmiddag bellen.

UPC zou z'n HD mederwerkes standaard naar dit forum moeten verwijzen, zodat ze weten wat er mogelijk is :)

Frank
 
Terug
Bovenaan