• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

twee keer aanzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
5
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo

Als ik de eerste keer mijn decoder(Samsung DCB-P850RS) aanzet slecht beeld.
Als ik hem dan op stdby zet en weer aanzet goed beeld.
Dit gebeurd pas nadat een vriend volgens hem de beste kabels en stekkers eraan gezet heeft.
Het zijn zeer dunne paarse kabels en speciale stekkers die je met een speciale tang eraan moet zetten.(vriend werkt bij Ziggo).
Iemand een idee?


Frans
 
Hallo

[...]en speciale stekkers die je met een speciale tang eraan moet zetten.(vriend werkt bij ZIGGO).
Iemand een idee?


Frans

Neem eens contact op met die speciale vriend, die het ook speciaal heeft aangesloten.
 
Ik weet niet of iemand die je kabels met slecht beeld levert wel "vriend" kunt noemen.:rolleyes:

En een "vriend bij Ziggo"? Ik weet het niet hoor...
Waren die kabels soms gratis?:wink:
 
Ik weet niet of iemand die je kabels met slecht beeld levert wel "vriend" kunt noemen.:rolleyes:

En een "vriend bij Ziggo"? Ik weet het niet hoor...
Waren die kabels soms gratis?:wink:

hij zei dat dit de beste kabels op het moment zijn.
Trouwens als ik de gewone Ziggo decoder aansluit heb ik dit probleem niet.
 
Je geeft wel lekker veel info zo.
Die paarse kabel, is dat een zogenaamde luxe hdmi kabel.
Zo ja, als je die vervangt door een gewone hdmikabel heb je het probleem dan nog of is het dan over.
Wat is je gewone decoder en hoe heb je die aangesloten.
 
Je geeft wel lekker veel info zo.
Die paarse kabel, is dat een zogenaamde luxe hdmi kabel.
Zo ja, als je die vervangt door een gewone hdmikabel heb je het probleem dan nog of is het dan over.
Wat is je gewone decoder en hoe heb je die aangesloten.

Hoi het zijn Hirschmann kabels,en mijn decoder is een Samsung DCB-P850RS,
Heb al met Ziggo techno centrum moeten bellen a 0.65ct p/m en die zeiden mij dat ik gewone Coax kabels type 12 moest gebruiken.
Het kan waar zijn want boven heb ik geen probleem.
Heb ik te veel demping of zo?


Frans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan