• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Twee installatiepakketten?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter doughall
  • Startdatum Startdatum
D

doughall

Na lang twijfelen, vooral vanwege de slechte ervaringen met het Thomson modem op dit forum, heb ik afgelopen woensdag toch de stap gewaagd en mijn Royaal HD DVR abonnement omgezet naar een alles in één pakket met FP60.

Tot nog toe heb ik geen bevestigingsmail gekregen van de bestelling van het pakket, wel eentje van de bestelling van "aanvullende producten" (lees: de activeringskosten). Inmiddels wel het overstapformulier ontvangen en geretourneerd, en kreeg vandaag bericht dat de overstap door mijn huidige provider is goedgekeurd - de bestelling zal dus wel zijn doorgekomen, maar helaas heb ik dus niet zwart op wit wat er precies besteld is.

Later vanmiddag kreeg ik twee afzonderlijke mails, met elk een (verschillend) track & trace nummer voor het installatiepakket. Twéé installatiepakketten? Huh? Ik had verwacht alleen een modem te krijgen, aangezien ik al een mediabox heb staan en hieraan niets gewijzigd is in het pakket.

Mis ik iets? Kan iemand bevestigen of ontkennen dat er bij een alles in één pakket twee installatiepakketten worden verstuurd, ook al staat er al een mediabox?
 
Als je alleen digitale tv had van UPC en nu ook Internet en bellen hebt aangevraagd, krijg je normaal gesproken 1 installatiepakket met een modem. De bestaande MediaBox wordt opgenomen in het totaalpakket.
Alleen als je een abonnement hebt afgesloten waarbij een andere MediaBox hoort dan dat je hebt staan, krijg je 2 paketten: Modem en nieuwe MediaBox.
 
Dank voor je reactie, hier was ik al een beetje bang voor. Ga de helpdesk maar even bellen, hopelijk kunnen die nog wat rechtbreien...
 
Terug
Bovenaan