D
doughall
Na lang twijfelen, vooral vanwege de slechte ervaringen met het Thomson modem op dit forum, heb ik afgelopen woensdag toch de stap gewaagd en mijn Royaal HD DVR abonnement omgezet naar een alles in één pakket met FP60.
Tot nog toe heb ik geen bevestigingsmail gekregen van de bestelling van het pakket, wel eentje van de bestelling van "aanvullende producten" (lees: de activeringskosten). Inmiddels wel het overstapformulier ontvangen en geretourneerd, en kreeg vandaag bericht dat de overstap door mijn huidige provider is goedgekeurd - de bestelling zal dus wel zijn doorgekomen, maar helaas heb ik dus niet zwart op wit wat er precies besteld is.
Later vanmiddag kreeg ik twee afzonderlijke mails, met elk een (verschillend) track & trace nummer voor het installatiepakket. Twéé installatiepakketten? Huh? Ik had verwacht alleen een modem te krijgen, aangezien ik al een mediabox heb staan en hieraan niets gewijzigd is in het pakket.
Mis ik iets? Kan iemand bevestigen of ontkennen dat er bij een alles in één pakket twee installatiepakketten worden verstuurd, ook al staat er al een mediabox?
Tot nog toe heb ik geen bevestigingsmail gekregen van de bestelling van het pakket, wel eentje van de bestelling van "aanvullende producten" (lees: de activeringskosten). Inmiddels wel het overstapformulier ontvangen en geretourneerd, en kreeg vandaag bericht dat de overstap door mijn huidige provider is goedgekeurd - de bestelling zal dus wel zijn doorgekomen, maar helaas heb ik dus niet zwart op wit wat er precies besteld is.
Later vanmiddag kreeg ik twee afzonderlijke mails, met elk een (verschillend) track & trace nummer voor het installatiepakket. Twéé installatiepakketten? Huh? Ik had verwacht alleen een modem te krijgen, aangezien ik al een mediabox heb staan en hieraan niets gewijzigd is in het pakket.
Mis ik iets? Kan iemand bevestigen of ontkennen dat er bij een alles in één pakket twee installatiepakketten worden verstuurd, ook al staat er al een mediabox?