M
mvvr
Wij hebben onlangs een upgrade gedaan van 25Mb naar 60Mb en DVR naar HD DVR (plus bellen standard) maar ontvingen enkel twee dozen per post. Geen enekele brief. Geen retour doos/dozen voor Aris modem/ DVR.
Ook moesten we zelf op zoek naar ons nieuwe telefoonnummer (met #31 bellen naar mobieltje) en dus nu vraag ik me af of dit normaal is. Of andere personen in dit forum de zelfde ervaring hebben met UPC.
Mogen we de Aris modem en de DVR nu houden of is er iets helemaal fout gegaan?
Ook moesten we zelf op zoek naar ons nieuwe telefoonnummer (met #31 bellen naar mobieltje) en dus nu vraag ik me af of dit normaal is. Of andere personen in dit forum de zelfde ervaring hebben met UPC.
Mogen we de Aris modem en de DVR nu houden of is er iets helemaal fout gegaan?