• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Twee dozen ontvangen zonder brief...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mvvr
  • Startdatum Startdatum
M

mvvr

Wij hebben onlangs een upgrade gedaan van 25Mb naar 60Mb en DVR naar HD DVR (plus bellen standard) maar ontvingen enkel twee dozen per post. Geen enekele brief. Geen retour doos/dozen voor Aris modem/ DVR.

Ook moesten we zelf op zoek naar ons nieuwe telefoonnummer (met #31 bellen naar mobieltje) en dus nu vraag ik me af of dit normaal is. Of andere personen in dit forum de zelfde ervaring hebben met UPC.

Mogen we de Aris modem en de DVR nu houden of is er iets helemaal fout gegaan?
 
Toen ik een tijdje terug een vervangende mediabox kreeg zat in de doos een handleiding en adres labels.
Ik moest de adres labels op de doos plakken en dan de doos gebruiken om de oude mediabox terug te sturen.
Hetzelfde is ook ooit bij mijn modem gebeurt.

Ik zou de spullen niet zo maar houden, want dan kun je wel eens een rekening binnen krijgen.
Je kunt uiteraard contact opnemen met UPC en retourdozen vragen.
UPC contact
 
@MVVR

Kun je me een PM sturen met daarin je postcode en huisnummer? Dan zoek ik dit verder voor je uit.

Excuses voor de onduidelijkheid.
 
Sorry voor de wat late reactie, maar ik was op vakantie. Alles is inmiddels opgelost.
 
Terug
Bovenaan