E
Eddini
Hallo,
Ik ben net verhuisd en wil nu de tv kabel naar de bopvenverdiepingen doortrekken. Gelukkig zijn er loze leidingen aangelegd en hoef dus niet te boren. Heb alleen geen idee hoe ik dit vanuit het verdeel kastje in de meterkast moet verlengen. Het is me niet gelukt om een foto toe te voegen. Als iemand hier ervaring mee heeft you're welcome.
Alvast bedankt.
Ik ben net verhuisd en wil nu de tv kabel naar de bopvenverdiepingen doortrekken. Gelukkig zijn er loze leidingen aangelegd en hoef dus niet te boren. Heb alleen geen idee hoe ik dit vanuit het verdeel kastje in de meterkast moet verlengen. Het is me niet gelukt om een foto toe te voegen. Als iemand hier ervaring mee heeft you're welcome.
Alvast bedankt.
ops: