• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV5Monde verdwenen?

Berichten
62
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
TV5Monde staat niet meer in de lijst als ik "TV Kijken" aanklik. Deze zender staat wel in de sorteerlijst en bij Replay (alleen staat er geen logo van replay bij). Op de tablet (android) hetzelfde. M.a.w. kan ik geen TV5Monde meer zien. Doe ik iets niet goed of is de zender uit het pakket (wel in sorteerlijst!!) gehaald en heb ik dit gemist?
 
harwil zei:
TV5Monde staat niet meer in de lijst als ik "TV Kijken" aanklik. Deze zender staat wel in de sorteerlijst en bij Replay (alleen staat er geen logo van replay bij). Op de tablet (android) hetzelfde. M.a.w. kan ik geen TV5Monde meer zien. Doe ik iets niet goed of is de zender uit het pakket (wel in sorteerlijst!!) gehaald en heb ik dit gemist?

Ik zie dat je een Horizon box hebt. Je kunt ook via de Franse app op de HB naar TV5 Monde kijken, als dit probleem blijft
 
Bedankt voor de reactie. Heb inderdaad HorizonBox en het probleem? is alleen via pc en tablet. Mijn vragen waren eigenlijk: Hebben meer mensen geen TV5 op pc en tablet, maar wel in de sorteerlijst? Is deze zender misschien uit de app gehaald? Het is niet een groot probleem, alleen vind ik het vreemd!
 
harwil zei:
Bedankt voor de reactie. Heb inderdaad HorizonBox en het probleem? is alleen via pc en tablet. Mijn vragen waren eigenlijk: Hebben meer mensen geen TV5 op pc en tablet, maar wel in de sorteerlijst? Is deze zender misschien uit de app gehaald? Het is niet een groot probleem, alleen vind ik het vreemd!

Ik heb even voor je gekeken op mijn pc en mijn iPad, maar inderdaad ik kan de zender daar ook niet bekijken. Er is geen icoon in de lijst en je kan hem wel vinden via de tv-gids, maar dan niet af te spelen. Ook op de iPad is TV5 Monde niet te bekijken....
 
Hebben we hetzelfde probleem. Dit is al sinds een maand of wat zo. Eigenaardig. Weet iemand het waarom?
 
Wat ik vergeten was te vermelden, is dat toen de zender TV5 wel bij de iconen stond, ik dit aanklikte, de zender niet opstarte en ik een melding kreeg, dat deze "opname kan niet worden afgespeeld. Probeer later opnieuw" . Trouwens de zender heeft het altijd wel gedaan, maar de laatste maanden dus niet. Blijft raar.
 
Sinds vandaag (misschien eerder) zie ik dat tv5monde weer te zien is op mijn tablet. Of het zo blijft, weet ik niet, maar wil wel degene die dit hersteld heeft, bedanken. Goed geregeld!!!!!
 
Terug
Bovenaan