De laatste dagen zie ik met regelmaat een storing op tv5. De zender valt dan voor ongeveer 20 seconden weg. Op andere zenders is dit niet aanwezig. Elders in huis treedt deze storing ook op. Is er iets met de aanvoer of werkt de apparatuur niet optimaal.
Ook merk ik dat sinds twee weken de automatische ondertiteling niet werkt bij een programma terwijl het wel zo wordt aangekondigd. Maar misschien is dit beleid van TV5.
Postcode:4102.
Ook merk ik dat sinds twee weken de automatische ondertiteling niet werkt bij een programma terwijl het wel zo wordt aangekondigd. Maar misschien is dit beleid van TV5.
Postcode:4102.