Zag net dat het wel gemeld was op de UPC-berichtenpagina. Maar het feit dat er in het bericht zelf al gepraat wordt over "Tv5 Monde ZAT op kanaal..." doet mij vermoeden dat dat bericht pas is opgesteld nadat de zender verwijderd is.
Ik heb nu sinds november 2006 Digitale Tv (dik 1½ jaar dus) en ik heb sinds die tijd veel kwaliteitszenders (regionale omroepen, TV5, NDR, Fox News, Sailing Channel etc.) zien verdwijnen. De enige echt goede zenders die sindsdien zijn teruggekomen zijn in mijn ogen (al kijk ik ze eigenlijk maar zelden): Nick Hits en TV Oranje. Oke en AT5 maar die was via een omweg altijd al te zien. En misschien dat we Het Gesprek en JimJam ook nog hiertoe mogen rekenen, maar ik heb die zenders te weinig gezien om te kunnen oordelen.
Wat hebben we nog meer teruggekregen (dat nog bestaat, want gelukkig veel Telsell-zooi en RNN7 weer verdwenen): Goed TV, The Poker Channel, mislukte Sci-Fi, mislukte 13th-street, Xite (moet zijn toegevoegde waarde nog echt bewijzen in mijn ogen) en dan ben ik vast nog wel iets vergeten.