Ik heb nog een gewone DVR mediabox (zie mijn profiel) en vroeg me af of ik via horizon.tv kan kijken naar de zenders. Tot mijn blijheid lukte dit maar nu ineens krijg ik telkens na 1 seconde live beeld de melding: "Er is een fout opgetreden. De video kan op dit moment niet worden afgespeeld."
Komt dit omdat ik geblokkeerd ben voor deze dienst omdat ik geen horizon box bezit ?
Komt dit omdat ik geblokkeerd ben voor deze dienst omdat ik geen horizon box bezit ?
